Recenzja Filmowa #34 - Cuda z nieba (2016)

Już na samym początku jak włączyłam to pomyślałam - To będzie dobre kino!
Nie myliłam się! Z tym, że ścisk w gardle miałam niemal cały czas.
Rzadko oglądam tak bardzo chwytające za serce filmy! 
To jeden z niewielu filmów, które oceniłam na 10 - w nim zawarte jest WSZYSTKO czego oczekuje po dobrym filmie!
Gorąco polecam ale zabierz z sobą ociekaczki Big Grin czyt. chusteczki Big Grin
  • CUDA Z NIEBA [2016]

Film oparty na prawdziwej historii Annabel Beam, dziewczynki, która za życia odwiedziła Niebo. Narratorką opowieści jest jej matka Christy Beam (Jennifer Garner). Annabel większość dzieciństwa spędziła w szpitalach, przykuta do łóżka przez rzadką chorobę, która nie dawała jej szans na normalne życie. Kiedy poczuła się na tyle dobrze, by móc wyjść na zewnątrz i pobawić się z siostrami, zdarzył się wypadek, który mógł kosztować ją życie... Annabel wpadła do środka wielkiego, spróchniałego drzewa. Znaleziono ją nieprzytomną. I kiedy wszyscy, łącznie z lekarzami, byli przygotowani na śmierć dziewczynki, ta obudziła się i opowiedziała niezwykłą historię o tym, jak spotkała Jezusa. Niejako na potwierdzenie tych słów, lekarze stwierdzili, że jej dotychczasowa choroba cofnęła się...


Znalezione obrazy dla zapytania cuda z nieba




Oglądaj -> https://www.cda.pl/video/17677964d
Pozdrawiam
​​​​​​​/BE.

Komentarze