Recenzja Filmowa 08! American Honey

Cześć,  jak się macie?
Mam nadzieję, że wszystko u Was w porządku.

Na zegarze 14:16, słońce świeci - czego chcieć więcej? Jest super.
Za niedługo kończę pracę i jedziemy na shopping, a jutro idziemy na podwójne urodziny.
Nie chce mi się, ale co zrobić :D

Dzisiaj skończyłam oglądać niespełna 3h film.
Fabuła taka prosta, a jednak tak bardzo mnie ujęła.

Polecam najpierw puścić piosenkę :



Jest dziki, dziki szept, jak wiejący wiatr
Woła moje imię jak zaginionego przyjaciela
Ach, brakuje mi tamtych dni, a lata mijają
Ach, nie ma nic słodszego od lata
i amerykańskiego miodu
  • American Honey (2016) 

    Star porzuca swoje dotychczasowe życie i przyłącza się do nastoletniej grupy włóczęgów podróżujących po Ameryce.


     18-letnia Star (debiutująca na ekranie Sasha Lane) o niczym bardziej nie marzy niż o wyrwaniu się z małego miasteczka, gdzie mieszka z ojczymem i młodszym rodzeństwem. Po kolejnej domowej kłótni porzuca dotychczasowe życie i dołącza do przypadkowo spotkanej grupy rówieśników, którzy wspólnie krążą po Ameryce. Łączy ich poszukiwanie przygody i łatwych pieniędzy. Włóczęga jest ich codziennością, motele ich domem, a życie – niekończącą się zabawą w rytmie popularnych hitów.


    ---

    Jako nastolatka 11-12 letnia marzyłam o podróżowaniu, w mojej wyobraźni byłam 'JA' siedząca za kółkiem, moje auto miało być 'mieszkaniem'. Chciałam prowadzić trochę włóczęgowskie życie, zupełnie jak Star. W drodze donikąd miałam dorywczo pracować i głównie dobrze się bawić. Można powiedzieć, że utożsamiłam się z tymi ludźmi, wróciły moje stare dziecięce marzenia, tak absurdalne /nierealne, a zarazem piękne, fascynowała mnie ta wizja hipisa w roli głównej. 
    "American Honey" dobrze oddaje klimat, przyjemnie się oglądało i tych trzech godzin naprawdę nie czuć, nie było nudy i film się nie ciągnął. Team w tym filmie był idealnie dobrany, każda postać jest zupełnie inna, bez wątpienia to wariacka ekipa. Ze swojej strony gorąco polecam. 

    8/10
    Kliknij -> Moje oceny na Filmweb'ie 


    Udanego weekendu.

    Pozdrawiam 
    BE.

Komentarze

  1. Naszym zdaniem też ten film jest świetny i mimo, że był tak długi to zupełnie nie nudzi. Polecamy!
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz