Recenzja Filmowa #30! Rip Tide

Elo, elo 3-2-0!

Pięknie dzisiaj jest, pogoda bajeczna jak na jesień, żeby była taka do końca zimy to będzie fenomenalnie :D ... ależ ja naiwna jestem, ale trzeba cieszyć się takimi chwilami, bo nie wiadomo jak długo jeszcze będziemy się tymi chwilami napawać :D 

Dzisiaj w klikaniu na blogu towarzyszy mi bardzo taneczna nuciwa.
Może wrzucę ją tutaj, OK? Spodoba Wam się ^^
Przy okazji zobaczycie Antka i Elenę, są fantastyczni.
Od około dwóch miesięcy jestem wierna muzyce takiej do dancehall'u :D 





 Teraz przejdziemy do głównego tematu.


  • Rip Tide (2017)

Cora to młoda modelka, która spełnia marzenia swojej matki. W pewnym momencie nastolatka postanawia wyjechać do swojej ciotki, uciekając od świata mody.




Kiedyś byłam dobra w pisaniu, dzisiaj już nie idzie mi to tak gładko ale postaram się.
Ostatnio trafiam na głębsze przesłania. Postaram się przelać myśli na 'papier'. 





Ilu z Was musiało się w czymś zatracić? Dostać kopniaka w dupala żeby zrozumieć, że ścieżka, którą podążamy zawiera nie te drogowskazy, które powinna? Ja również błądziłam, wiele razy się potykałam, dopiero lata starań pokazały, że to nie tak powinno być. Ten film opiera się właśnie na tym, na nie swoich ambicjach, na nie swoim spełnianiu marzeń, za to na robieniu czegoś pod dyktando innych. Warto czasem się zbuntować, zatrzymać się i pomyśleć czy aby na pewno to, to czego pragnę? Bo jeśli nie to po co mamy na siłę siebie uszczęśliwiać? Czy uważasz, że to ma sens? Dla mnie nie i pewnie dla Ciebie też! 



Pieniądze bez wątpienia są ważne i kariera też jest spoko, pod warunkiem jak faktycznie jest Twoim spełnieniem. Za pieniądze szczęścia nie kupisz, a jak kupisz to będzie krótkometrażowe szczęście. Prawdziwym spełnieniem są ludzie i chwilę, które z nimi spędzasz. Za flotę (czyt. kasę) kupisz tylko 'fałszywe" przyjaźnie, a w momencie kiedy twoja dobra passa się skończy to tak samo oni się ulotnią i wtedy poznasz czy było warto. Osobiście wolałabym żyć jak przeciętny polak byleby nie bidować niżeli mieć marmurowe wnętrza i szczęście na "pokaz". Kocham ludzi, tych dobrych, bo z nimi jestem w stanie wspiąć się na najwyższe szczyty! Takie małe przemyślenia dotyczące tego filmu. 

Polecam obejrzeć! Dałam mocne 7! 
Zobaczyć można na netflix z napisami.


Dobrego dnia Kochani.


Pozdrawiam
/BE.

Komentarze