Recenzja Filmowa 19! Spectre

No cześć, to znowu ja :)


To się nam pogoda sknociła!
Idealny dzień na oglądanie filmów,
zostały mi 2h w pracy więc może jeszcze na coś popatrzę.
W sumie jak na 16:00 godzinę to nie jest tak źle, taka cisza przed burzą ale o dziwo - czas się nie ciągnie. Oby tak dalej, mam nadzieję, że u Was też jako tako.

  • Spectre (2015) 

     Tajemnicza wiadomość na temat przeszłości Bonda skieruje go na trop złowrogiej organizacji WIDMO. Podczas gdy M toczy polityczną batalię o przyszłość MI6, agent 007 odkrywa przerażającą prawdę o najpotężniejszej instytucji przestępczej świata.



    Dzisiaj jakoś pisanie nie idzie ze mną w parze, więc jest krótko ale myślę, że da się mi to wybaczyć. Spectre może i nie robi wielkiego WOW ale nie jest to gniot, ogląda się dobrze, przynudzać nie przynudza, fabuła nie kuleje, kilka wątków mogłoby być lepszych no i zakończenie inne ale na 7 raczej zasługuje. Lubię Daniela Craiga, jako Bond Mnie nie zawiódł.



     



Spokojnego popołudnia.

Pozdrawiam
BE.


Komentarze