AVICII... MBrother - Wspominamy!

Dzień dobry.


         Dzisiejszy post ma na celu upamiętnienie Tima Berglinga, znanego bardziej jako "Avicii".
Tim był kojarzony przez większość młodszego pokolenia ale starsi ludzie też znali jego utwory.
To był fenomenalny artysta, młody człowiek z ogromnym sercem do muzyki. Jestem zdruzgotana wczorajszą wiadomością...
Był taki młody,  zaledwie rok starszy ode mnie.
Avicii został znaleziony martwy w Muscat w Omanie, dokładna przyczyna póki co nie jest znana. 

Rok 2018 źle się zaczął, 15 stycznia odszedł ukochany #MBrotherMusic, Mikołaj z kolei miał 36 lat, walczył przez ostatnie dwa lata z chłoniakiem, który w końcu w ostatnim starciu przegrał:( Mikołaj do końca był uśmiechnięty, a jeszcze w grudniu 2017r. życzył każdemu wszystkiego najpiękniejszego, ale prosił również żeby się badać, żeby zdrowia nie zaniedbywać itp. 
Okropnie mi jego brakuje...
Imponował mi swoją siłą i determinacją, mimo przeciwności losu, ogromnego bólu fizycznego - ZAWSZE był uśmiechnięty, ZAWSZE! Nie znałam nigdy wcześniej kogoś takiego jak On. 
Tysiące ludzi po dziś dzień odczuwa tą stratę, bo MBrother nie tylko był świetnym muzykiem ale i człowiekiem dla tego to tak boli. Często jego wspominamy.
 
Na jego fanpage możecie pooglądać jego filmiki, na pewno te starsze wywołają u Was dużo uśmiechu -> Kliknij i zajrzyj do MBrothe'ra 

Wrzucę tutaj trochę zdjęć i muzyki obu Panów.

  • Avicii

    (20 kwietnia 2018r. data śmierci)



Ostatni utwór : Friend Of Mine, na YT od 31 grudnia 2017r.


To jeden z moich  ulubionych artystów, przykro mi że już nie będzie nam dane posłuchać nowości Tima.

Kolejny kawałek, który wszyscy znamy, bo kto tego nie słyszał w radiu? Od daty wypuszczenia, do dzisiaj jest moją ulubioną propozycją muzyczną.




I ostatnia - moja PERŁA! Zakochałam się od pierwszego dźwięku, a na naszych audycjach "waiting for love" baaaardzo często się pojawiało. Niech jego muzyka rozbrzmiewa w Waszych głośnikach.




  • MBrother

    (15 stycznia 2018r. data śmierci)

     

     Zacznę od najbardziej znanego utworu, który zawojował na każdej imprezie, dyskotece czy klubach, a potem w radiowych rozgłośniach. To był naprawdę wielki hicior!

     

      

    Mikołaj często też grał na pianinie, wychodziło mu to niesamowicie, ale nie ma co się dziwić, w końcu lata praktyki. On od małego czuł muzykę.
    Np. C-Bool - Magic Symphony (Piano Improvisation by MBrother). Sam C-Bool był pod wrażeniem, przyjaźnili się.



    Kolejna odsłona PIANO's, prawda, że pięknie gra? Dwa miesiące przed tym feralnym dniem...


    Dwa różne pokolenia, dwa różne światy muzyczne ale każdy z nich jest na miarę złota! Każdego z nich warto zapamiętać. Ci dwaj mężczyźni byli moimi ulubionymi artystami. Avicii pod względem muzycznym, MBrother również ale uwielbiałam także jego uosobienie.
    Wspominajcie, bo to zostaje z nami na zawsze, a ich muzyka to piękna pamiątka!

    Dobrego dnia.

    Pozdrawiam 
    BE.

Komentarze