8 dzień 3 miesiąca!

Dzień dobry Moi Drodzy!
Dzisiaj to nie ja będę na wstępie pisała :)

Ha! Siema, to ja ten idealny i dostojny Tygrys!
Dzisiaj muszę być grzeczny, tzn. bardzo się staram ale na razie poległem :(



Obudziłem moją panią o 4:00 rano, no nie chciałem ale byłem już tak głodny, że musiałem, no!
Te bażanty w moim bebechu nie dały mi spać i ciągle się odzywały. Ostatni raz miałem w pysku żarcie przed północą, a to przecież ponad 4 pełne godziny temu, dla takiego łasucha jak ja to jest  Wieczność przez duże W(U)! Moja matka to jednak kochana dziołszka jest, wsypała mi kapkę chrupków, a później poszła dalej spać. Poprzedniego dnia jej ten... jak to się mówi, chyba sługa czy tam galant nie wiem dokładnie, ale właśnie on mówił mi, że jutro jest jakiś wyjątkowy dzień, że podobno każdy chłop ma być posłuszny i miły - Dzień Kobiet jest, to i ja muszę się starać! Tak sobie po chłopo-kociemu pomyślałem, że dzisiaj ani razu nie dam w kość  mojej pani, kurde gdybym mógł to podarowałbym jej róże w pysku! Ba! Dałbym jej nawet moje najulubieńsze przysmaki i kocie mięsko ale co ja wtedy zjem?! To stanowczo za trudne, więc najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu być grzecznym. Kiedyś słyszałem od moich braci, że dobra materialne nie są najważniejsze, że liczą się małe gesty, dobre słowa.. Będę podążał za tą myślą, bo ona na prawdę działa, serio! Dam się dzisiaj miziać wszędzie, nawet po brzuszku, pomruczę jej jeszcze więcej i na pewno będzie rada (ucieszona).
Wam chłopki polecam to samo, hej!
Podpisano - Puszek.






OK! W końcu pozwolił mi napisać, słuchajcie od siebie chciałabym życzyć każdej Pięknej płci wszystkiego najpiękniejszego, nie ważne czy to młoda czy nieco starsza istotka, każdy zasługuję na odrobinę relaksu ósmego marca, najlepszym prezentem będzie po prostu odpoczynek, możliwość wolnego od pracy i dużo uśmiechu. Życzę Wam abyście dzisiaj nie musiały prać, sprzątać, gotować i robić zakupy - chyba, że dla siebie :) Życzę Wam solidnego chillout'u i wspaniałości od Waszych mężczyzn. Bądźcie uśmiechnięte i nie denerwujcie się. 

Pozdrawiam 
BE.

Komentarze